donderdag, januari 17, 2008

De derde graad bezoekt "Het Beroepenhuis"

Woensdag bezochten de leerlingen van de derde graad Het Beroepenhuis. Vandaag zorgen ze zelf voor enkele reacties !


Hallo,ik ben gisteren naar het beroepenhuis geweest. Het was heel leuk. Wij hebben de horeca gezien . Dat was heel leuk . We moesten ook drankjes proeven en dat was niet lekker.

Groetjes Yentl Hellemans



Hallo ik ben Borre Van Lombergen.
We zijn gisteren naar het beroepenhuis geweest.
Dat was super tof!!
We moesten allemaal beroepen proberen.
Het tofste was dingen proeven en voor magazijnier spelen(met een transpalet rijden was tof!)
We moesten ook allemaal proeven doen.
Beroepen uitproberen was ook heel tof!
Het tofste was buschauffeur en elektricien.

Van Borre Van Lombergen

Mathias en ik hebben opdrachten gedaan.
Wij hebben bijna de helft gemaakt,het was heel leuk.
Maar er zat geen beroep in dat ik wil worden.
Van Alexandros
Het beroepenhuis was heel tof.
Ik zat in de groep.
Eerst hadden we een filmpje gezien over beroepen.
Daarna zijn we in groepen verdeeld eerst hadden wij wat opdrachten gedaan.
Het waren leuke opdrachten, daarna gingen wij naar de voeding- industrie daar moesten wij iets proeven. We gingen werken in het magazijn;het waren heel leuke opdrachten.
Van Esra

Hallo ik ben Selin Zakriev
Wij zijn naar het beroepenhuis gegaan. Eerst hebben we een kort filmpje bekeken.
We moesten opdrachten doen, heel toffe opdrachten. We moesten iets proeven, iets vies
Umami en de tweede was het lekkerste(citroensap).


Groetjes Selin
Hallo ik ben Matthias Roels ,

Wij zijn gisteren naar het beroepenhuis geweest we moesten verschillende opdrachtjes doen , beroepen uitproberen het.
1ste beroep was bouw .
2de beroep was chemie en kunst .
3de beroep was handenarbeid .
4de beroep was transport en logistiek.
En het 5de beroep was wetenschap.

Daag groetjes Matthias Roels.
(het is een toffe school !!!!!!!)

Het magazijnierwerk was zeer leuk omdat wij kartonnen doosjes goed mochten leggen ,en kaartjes erin steken, die kaartjes waren van een bestelling. We mochten ook met een transpalet werken.
Van Zoheir

Hallo ik ben Adil Zarkan. We zijn gisteren naar het beroepenhuis geweest. Dat was supertof ik weet nog niet welk beroep ik later zal doen want het is allemaal superleuk
Hebben ons zelfs in de bus geamuseerd, echt. Ik wou dat we nu nog is zouden gaan.
Echt keitof !!


Groetjes Adil.

Geen opmerkingen: