maandag, februari 12, 2007

Het eerste Watertoren dictee !

Vrijdag hielden we op onze school "het eerste Watertoren dictee". Met woorden als catharellen, cycloopoog en rottweiler hadden sommige leerlingen wel wat moeite maar eigenlijk vielen de resultaten zeer goed mee. De spelling van onze leerlingen is echt wel goed.

Maarten van 6A was de absolute kampioen. Hij schreef slechts enkele foutjes. Proficiat, Maarten !

Joren van 5A werd tweede !


Hij moest deze plaats wel delen met Nele van 6A




Liselotte van 5A werd verdienstelijk derde.





Laura kon rekenen op de vierde plaats.



Ook Sam van 6A werd vierde.







Axelle was een beetje verrast met haar vijfde plaats.




Ruben werd zesde.









Samen met Tim en Charlotte. Zij was echter ziek vandaag dus haar foto komt later.






Siham was apetrots op haar zevende plaats.















Ook Sven was een tevreden mens.





Ben werd achtste. Hij was hier heel blij mee.












Joyce van 6A en Matthias van 5/6 werden ook achtste. Ook Matthias was ziek en hij kon dus nog niet poseren met zijn diploma.













Andreas was negende.












Cleo werd tiende.
















Net als Senne













En Sofian













Proficiat aan de kampioenen !



7 opmerkingen:

Anoniem zei

Iedereen heeft zijn best gedaan!
Senne

Anoniem zei

Absoluut, Senne ! We zijn dan ook niet voor niets apetrots op jullie !

Anoniem zei

Ik ben blij met mijn zevende plaats

Anoniem zei

ik vond het wel een beetje moeilijk maar ik ben toch blij dat ik 8ste was

Anoniem zei

ik vond het wel leuk en grappig want de micro viel soms uit hihi

Anoniem zei

Het was moeilijk dat dictee.

Anoniem zei

het was moeilijk. maar ik ben blij da ik tiende was