zaterdag, mei 12, 2012

Sportklassen : dag 3

Met een beetje vertraging... de foto's...











23 opmerkingen:

Anoniem zei

Het was gewoonweg WAUW!
Juf Nadine

Anoniem zei

dat was echt super
yasmin x

Anoniem zei

dit zyn super foto :D ik ben het bono

Anoniem zei

goed zo meisjes en jongens
van fien

Anoniem zei

ik was er bij en vond het super ik zou nog is willen gaan maar het is slecht iznaur

Anoniem zei

het was een pretige week YES.
redouan

Anoniem zei

ik ben er geweest vuil eten bjorn :-)het was daar super leuk haha ik ben in het water gevalenda was br br

Anoniem zei

dat was heel leuk vooral het kayaken en de sport actievieteiten heel leuk MOHAMED AMGHAR .

Anoniem zei

ik was erbij en vond het super leuk en wil nog een keer gaan iznaur

Anoniem zei

Het was heel leuk. het leukste vond ik kayaken.en ik wel wel een andere keer er naar toe.rafik

Anoniem zei

oooh kajaken heb ik erg gemist die leuke tijden ik was hier bij
x Dilara

Anoniem zei

Het Was Heel Leuk In De Kamers kayaken was heel leuk en moeilijk!(Recep Yilmaz)

Anoniem zei

het kajaken was super luek .
van thomas.a

Anoniem zei

heb spjit dat ik ziek was die week denk wel dat het leuk was
Thomas

Anoniem zei

ik wou dat ik daar mag wonen

Anoniem zei

ik wou dat kon blijven

Anoniem zei

ik vond het heeeeeeeel leuk. van jules

Anoniem zei

het kajakken was super leuk en zeilen
(enver)

Anoniem zei

het was heel leuk op sportklasse

van jasemin kaya

Anoniem zei

het was heel erg leuk!
Pelin

Anoniem zei

kajakken was heel erg leuk!
ik hoop dat ik dat noch eens kan doen
leyla

Anoniem zei

kajakken was heel erg leuk!
ik hoop dat ik dat noch eens kan doen
leyla

Anoniem zei

niet zoo leuk om dat ik ben ogekanteld ben van claudio