zaterdag, oktober 22, 2011

Workshop : scoubidou

Tijdens de workshop "scoubidou" kregen de leerlingen "plastic touwtjes" om sleutelhangers mee te vlechten. Deze oude rage is weer helemaal terug ! 
Zelfs na de workshop werkten de leerling ijverig verder aan hun sleutelhangertje
 

 Asli, Jelke en Oona
 Gülben, Zalina en Rino
 Robin, Luka en Yannick
 Enver en Jasemin
 Pelin en Mathieu
 Souhaila en Beyza

 Claudio en Hasnae
 Leyla en Wout
 Junes, Ophélie en Recep
 Een resultaatje !
 Yassir en Aylin
 Vanilson, Cansel, Serdzana en Geoffrey
 Erica en Jana
 Siebe en Noor
 Zaira en Jana
 Anouar, Jordy en Jimmy
 Sabrina en Zaira

6 opmerkingen:

nazire zei

ik kon het al daarom was het makelijk.

jelke zei

het maken van scoubidou was heel leuk ik kon het al maar ik heb het Oona Asli en Gulben aangeleerd ze zijn blij dat ze het kunnen het was heel leuk

Anoniem zei

eerst kon ik nie scoubiduen en dan kon ik het en nu doe ik het bijna elke dag

groetjes gulben

xxxjes

ASLI zei

het was heel leuk om te scoubidouen.en jelke dank je voor jou hulp




GROETJES ASLI XX

cansel!!! zei

het was leuk maar ook moeilijk en ik kan het nog altijd niet want het gaat nooit niet maar het was wel een leuke projectweek


groetjes Cansel

XXX

maryam zei

jaah k en zaira ware de aanleerders xD en het resultaatje in van de enige egte maryameke natuurlyk xp zi me werke laatste foto zo hard moete werke voor ne juf eh aslike