vrijdag, juli 01, 2011

Proclamatie van de zesdes !

Maandag vierden de leerlingen van het zesde leerjaar (en eentje van het vijfde leerjaar) hun afscheid op onze school. Zij maken op 1 september de overstap naar het secundair onderwijs. 
Mevrouw Valck spreekt haar "afgestudeerden" toe
Fenne en Nille lieten een staaltje gymnastiek zien !
Mevrouw De Caluwé verwelkomde de toekomstige studenten
Kaylee vertelde het verhaal van "Alice in Wondermiddelbaar"
Er werd natuurlijk ook gedanst !
Ook Sofie, voorzitster van het oudercomité, zette iedereen nog even in de bloemen
En dan was het zover.. de uitreiking van de getuigschriften !!
Juf Nadine neemt afscheid van "haar vijfdeklasser" ...

We wensen iedereen het beste in het middelbaar... Maak er een geweldige toekomst van en kom ons zeker nog eens bezoeken :-)

2 opmerkingen:

nazire zei

ik vond het een mooie voorstelling.

Anoniem zei

ik ook maar ik haat lang wachten omdat ik mijn getuigschrift krijg en je moet wachten tot ze klaar zijn met praten en 6de jaar is makelijk maar niet op de einde tijdens eindtoetsen