dinsdag, mei 24, 2011

Schoolreis : Rollerland Aalst : deel 1 : reis en speeltuin

Vandaag gingen de leerlingen van de derde graad op schoolreis naar Rollerland in Aalst.
Om acht uur spraken we af aan het station van Sint-Niklaas. We namen eerst de trein naar Gent Sint-Pieters. Deze had (zoals wel vaker) een fikse vertraging waardoor we in Gent echt wel moesten hollen om de trein naar Aalst niet te missen. In Aalst aangekomen moesten we nog 10 minuutjes stappen maar dat vonden we helemaal niet erg. Ter plaatse aangekomen trokken we onmiddellijk onze rollerblades aan en we konden erin vliegen ! Tussendoor aten we vlug een boterhammetje en daarna richting klimrek, ballenbad en springkasteel. De foto's zijn een beetje aan de donkere kant maar sorry... het was daar echt wel donker.. Morgen volgen ook de foto's van de rolschaatsers
Anouar
Hamzat aan het ballenkanon !
Erica en Nassik
Gays en Nabil
Carlos en Almir
Carlos leefde zich helemaal uit in het ballenbad
Amber in de touwen
Juf Nadine werd zwaar bekogeld
Door meester Tony, Jaimy en Nazire
Enkele sfeerbeelden terwijl we wachtten
We waren echt doodmoe... het was dan ook een heel fijne dag !!

9 opmerkingen:

Zaira zei

het was SUPER leuk!!!

serdzana zei

het was fantastich en suppper supper tof en leuk

nazire zei

ik vond alles super maar de speeltuin was het leukst.

Anoniem zei

Ik vond het SUPERLEUK het rolschaatsen was kei tof en in de springkasteel heb ik ook gespeelt we moesten wel wachten op de trein maar dan heb ik me ook geamuseert met oona,kaya,jelke,gulben,jhody,asli en leila!!!!!!IK WIL ER WEL NOG EENS NAAR TOE !!!!!!!

cansel zei

het was kei leuk met mijn klas 5a is de beste ik en sabrina hebben kei hard gelachen soms was het saai op de trein en soms was sssuupppeeeerrrrr

nazire zei

hopelijk komen er weer nieuwe foto's van de schoolreis.

Anoniem zei

ja hé hopelijk komen er nieuwe fotos groetjes cansel

naomi zei

ik vond de schoolreis super tof

serdzana zei

da was af ze in rollerland ;d