zondag, februari 20, 2011

Een avond in de wolken !!

Vrijdagavond was het alweer tijd voor onze jaarlijkse fuif. Het was voor iedereen opnieuw een supergezellige avond. We laten jullie graag eventjes meekijken....
 Arno en Hamzat
 Jessin, Renzo en Carlos
 Juf Ellen en juf Nadine
 Juf Hatice en Kaylee
 Oona, Jhody, Serdzana, Zalina, Kaya, Asli, Naomi en Nabil
 Kim en Ivana genieten van een frisdrankje
 Luka, Nabil, Muhamed en Steffen
 Fatijana en Sonita
 Fenne en Rani
 Kim en Ivana
 Kübra en Serdzana
 Kim en Serdzana
 Meester Michiel en meester Tony
 Djachar, Geoffrey, Jeffrey, Jimmy, Driss, Wesley en Jordy
 Walid is dit jaar "mister cool"
 Amber en Jordy
 Kaya en Zalina genieten van superlekkere frietjes
 Geoffrey en Jason waren fantastische "frituuruitbaters"
 Juf Kim met Hamzat
 Fatijana en Sonita
 Meester Tony en juf Kim
 Jhody en Naomi
 Serdzana en meester Michiel

Juf Nadine en meester Jelle achter de bar
 Sevgi, Jessin, Chaimae, Asli en Leila
 Waka waka !
Ivana en Kim

12 opmerkingen:

Anoniem zei

De fuif was superleuk.De frietjes waren superlekker ik zou wel langer willen blijven

chaimae zei

dat was nateerlijk mijn laatste jaar maar tog heb ik mij geamuzeert da was prachtig de tijd ging kei snel xx

chaimae zei

dat was nateerlijk mijn laatste jaar maar tog heb ik mij geamuzeert da was prachtig de tijd ging kei snel xx

cansel zei

de fuif was super en ik heb me goed ge amuzeeerd groetjes cansel

Anoniem zei

walid kreeg die prijs voor mistercool eigelijk niet het wat gewoon zijn verjaardag

Anoniem zei

Ik vond de winnaars toch wel goed gekozen en Walid ook maar het meisje had wel een SUPERMOOIE kleedje aan ze was ook heel schattig ze hebben het wel verdient de fuif was ook leuk zeker toen meester Raf kwam dan konden we pas goed dansen en bijna iedereen danste mee jammer dat het gedaan was om 22 uur ik zou nog langer willen blijven als het volgend jaar ook zo is dan ben ik pas BLIJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anoniem zei

Een paar kinderen staan op de krant de kinderen van het 5de en het 6de leerjaar

arno zei

het was echt leuk

arno zei

ik vond het echt heel leuk

arno zei

ik vond hrt echt leuk

Anoniem zei

hey , ik ben verliefd op juf Nadine

Anoniem zei

Aja, Anoniem ? :-)