zaterdag, januari 22, 2011

De leerlingenraad voor 2011 !!

Vorige week waren er opnieuw verkiezingen voor de leerlingenraad. Hier zijn de verkozenen voor de derde graad.
Sonita, Oussama en Chaimae zullen 6A vertegenwoordigen.
Kaylee, Jessin en Ivana zullen zetelen voor 6B
De verkozenen van 5A : Amber en Cansel
En dan natuurlijk ook nog de leerlingen van 5B : Jason, Zalina en Leila
De eerste grote opdracht die ze krijgen... het organiseren van de jaarlijkse schoolfuif... wat kijken we daar allemaal naar uit !!

3 opmerkingen:

chaimae xx zei

ik was kei blij toen ze op mij stemme das al mijn 3de jaar da ik mee doe aan de leerlingenraad ik vind da super ,goe gekoze van de juffe!!!!!

cansel zei

ik en amber zitten in de leerlingen raad !!!!!!!da is kei leuk da is mijn 2de jaar en van amber haar 5de jaar groetjes canselxxxx

Anoniem zei

Dit is mijn vierde jaar in de leerlingenraad ik vind het elke jaar TOP we kiezen leuke activiteiten en in de zomer word het pas dolle pret zoals vorig jaar toen waren er dagen dat je buiten moest spelen je had dan veel plezier dat was een buitenspeeldag IK BEN BENIEUWT WAT WE DIT JAAR GAAN DOEN!