zaterdag, mei 22, 2010

De fuif !!!

Zoals beloofd ... de foto's van de spectaculaire fuif !! Het was alweer een geweldige afsluiter !
Nadine en An
Cansu en Betul
Chaimae, Sevgi en Leyla
An
Nille, Zohra, Danica en An
Samen met Evelyne
Babette kwam ons even bezoeken
Carlos, Arno, Oussama en Jessin
Sevgi, Leyla, Betul en Chaimae

Na de optredens werd er stevig gedanst !
Angel en Kirsten
Fatijana en Chaimae
Kim
Kaylee en Ivana
Mo, Arne; Remco, Seppe, Sander en Sven
Cansu en Betul
Rani en Nille
Emilie, Laura, Shauny en Seija
Louise; Tasha, Stefanie, Babette, ChloƩ en Sarah
Sam en Lander
Leyla, Cansu en Sevgi
Arno en Oussama
The Championettes : An, Evelyne, Eva en Nadine ( aja want de "juffen" waren een weekje thuisgebleven)

22 opmerkingen:

shauni zei

de fuif was megaleuk . vooral toen de juffen gingen optreden!!!

Torenoogjes zei

Dat had je niet van ons verwacht, hee Shauni :-)

laura zei

de fuif was mega tof!!!
ik wil nog is op sportklassen gaan!
en dan de juffen.. kei grappig!!
allemaal de dansjes en toneeltjes
waren kei leuk en mooi!!
grt laura x

Danica zei

De juffen zijn zotte trienen :-)

grt Danica

shania zei

de foto's zijn heel tof shania

arno zei

de fuif was mega cool

ivana zei

ik vind dat iedereen heel hard zijn best heeft gedaan.....
sportklasse was heel leuk hihhi

almir mustafa zei

heel mooi juf

arno zei

de fuif was mega cool

kaylee zei

ik vond sportklasse kei tof . en dan die fuif vooral de juffen dat was om het uit te gieren hihihihihihihihihi!!!!!! ik heb me rot geamuseerd.

kim zei

ik vond sportklassen heel leuk en tof.
ik vond het zeker leuk toen dat de juffen optrede op de fuif en mijn gedichtje dat ik had gemaakt was om dat ik dit schooljaar leuker dan anders was.
want op mijn vorige school werd ik gepest enz. maar nu is dit schooljaar echt supper.
ik ben heel blij dat ik hier op school zit xx:jes kim

DJACHAR zei

ik vond het op sportklasse super leuk en we hadden mooie kamers maar spijtig dat we weg moesten.

zohra zei

de fuif was super tof zohra

rani zei

de fuif was mega cool en de dansjes waren ook mooi en leuk xxxjes

oumaima zei

ik vond het niet leuk dat ik iedereen moest missen en zeker de juffen

DJACHAR zei

IK VOND HET SUPER LEUK OP SPORTKLASSE EN DE KAMERS WAREN MOOI.

louise zei

Ik vond het een hele leuke fuif en alle optredens waren leuk vooral van de juffen!!

Emine zei

Ik Vond De fuif Heel Leuk!! en Tof

mohamed zei

Het waren allemaal leuke dansjes,
toneeltjes en gedichtjes.

cheda zei

aj zo mooie foto's!!Xp..jammer da ik er niet was....ik had jullie echt gemist!!!:)))))))))))))



xxx-jes cheda XD

betul zei

het was een leuke avond die dag zal ik nooit vergeten

cansuxxx zei

het was mega tof zeker de juffe en van alles da was echt de max kga nooit meer vergete