woensdag, februari 18, 2009

Sterren op de dansvloer

En hier zijn ze dan.... de foto's van de fuif !!!

Zagen we er niet prachtig uit??Juf Tine en juf Cindy Kirsten, Angel en ChloƩ
Laura, Shauny en Emilie Juf Eva met Jari.
Juf An en Amber
We dansen samen de Merengue.
Quinten en Tibo
Patty, Yentl en Shanti Shauni, Sarah, Louise, Tasha en Stefanie
Imane en Amina dansen de Merengue. Juf Ellen en juf Nadine tijdens de Merengue
Yentl en Quinten Shauni en Louise
Juf Itske kondigt de winnaars van de danswedstrijd aan.
Dj Bert en zijn assistent Dempsey.
Danskoning Jari
Meester Raf met Dina.

Het was een zeer geslaagde fuif.

Graag ook een dankwoordje voor de leerlingen van de leerlingenraad, de juffen van de leerlingenraad, dj Bert, onze dansleraar, meerster Raf voor het aanleren van enkele dansjes, de leerlingen (en natuurlijk ook hun juffen en meesters) die zorgden voor medailles, versiering, snoepjes, cocktails...

Ook "dank je wel" aan mevrouw Valck, de juffen en meesters voor hun aanwezigheid.
Samen hebben we er weer een overgetelijke avond voor de kinderen van gemaakt !

7 opmerkingen:

Anoniem zei

ik vond het echt een leuk bal

spijtig dat babette er niet was

en ook spijtig dat er weinig liedjes van high school musical waren.

van sarah

Anoniem zei

jammer dat ik er niet kon bij zijn maar mijn mama en papa waren niet thuis en met een gebroken voet kon ik er moeilijk iets gaan doen:(

Anoniem zei

het was heel leuke muziek maar in het begin was het een beetje kinderachtige muziek





arne,ilham,seppe en emine

Anoniem zei

de fuif was tof,leuk en geslaagd ik hoop dat er volgend jaar nog een fuif is!!!

Anoniem zei

de fuif was heel tof!!!!
en iedereen had mooie kleren aan.




cheda...

Anoniem zei

ik vond de fuif een MAX !!!

en iedereen had mooi zich aangekleed!!!!






emine :D

christian zei

Het was zeker een leuke fuif met veel gelukkige dansers en danseresjes :o)

Groetjes van de dansleraar en fotograaf