donderdag, oktober 16, 2008

De leerlingen maken soep met juf Marleen !

Vandaag maakten de leerlingen samen met juf Marleen, tomatensoep met balletjes (sorry het waren spinnetjes)
Ik stel jullie graag de koks van dienst voor : Laura, Shauni, Shauny, Emilie, Remco, Sam, Tasha, Sarah en Angel.Remco en Sam hadden gezorgd voor leuke versieringen met de servetten.
Had die "poeslieve" Emilie nu plots snorharen??
Ook de meisjes lieten hun "vouwkunsten" zien. Shauni, Angel en Sarah zaten ongeduldig te wachten..Onder het motto... "altijd even vrolijk"... Laura en Tasha Juf Marleen proefde nog eventjes en dan....... kon er gesmuld worden !!
En gesmuld werd er !!!
De soep was wel heel erg warm.. niet waar, Shauny??
Shauni at haar buikje goed rond.. "Moet ik nog warm blijven eten, juf, er kan niets meer bij "
De spinnetjes in de soep waren bijzonder leuk en lekker.

Ook ik mocht natuurlijk proeven van de heerlijke soep met balletjes.
Ze was... in 1 woord : FANTASTISCH !!

Ik ben ontzettend trots op mijn keukenprinsen en -prinsessen !!
Een dikke proficiat aan juf Marleen voor het leuke initiatief.
Groetjes,
Juf Nadine

4 opmerkingen:

Anoniem zei

bedankt voor de foto's er op te zetten groetjes laura sarah emilie en shauny

Anoniem zei

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm lekker soep





van cheda en zehra

Anoniem zei

de soep was heel leker en de spinnetjes waren nog lekerder!!!



groetjes shauny

Anoniem zei

ik vond het kei tof om de soep te maken!!!


groetjes shauny