woensdag, mei 07, 2008

Sportmarkt 2008

Gisteren gingen we met de leerlingen van de derde graad opnieuw naar de sportmarkt op de Grote Markt. Het mooie weer en het ruime aanbod aan sporten zorgden voor een fijne voormiddag ! Gezamelijke opwarming !
Basket
Een spectaculaire attractie !


Tennis

Rolschaatsen

Streetdance
De meisje van het zesde gaven een klein optreden ! Wat waren we trots !
Af en toe werd er eventjes gerust !!

Ook voor de kinderen die niet echt konden meedoen, was het best wel fijn !


5 opmerkingen:

Anoniem zei

NU ZULLEN JULLIE HEEL WAT STERKER ZIJN!!!!!

Anoniem zei

Het was mega tof ik heb mega veel plezier gehad.
Borre

Anoniem zei

spordag was gewoon zalig,
basket,voetbal enz.
bij voetbal moest ik tegen mij buur spelen,



groetjes selin,

Anoniem zei

hallo,de sportmarkt was suuper leuk en je kost daar dansen en basketten en zo. ik ben gaan dansen en het was heeeeel tof.
jullie moeten dat ook eens doen.

groetjes, imane.

Anoniem zei

Hejj , Ik Ben Eloizz ! Dit Was Super ! Zeker Met Ons Optreden ! xx eloisjeuhn