vrijdag, september 14, 2007

Fata Morgana : Vriendelijkheid

Vandaag was het eindelijk zover.. Juf An kwam naar onze klas en ze had een leuke opdracht voor ons bij...
In echte "Fata Morgana-stijl" moeten we de komende week enkele opdrachten uitvoeren..

Opdracht 1 : Maak 300 handjes, schrijf hierop een vriendelijke boodschap en deel ze uit aan de leerlingen van de school.
Opdracht 2 : Zing het liedje " Goeiemorgen, morgen" van Nicole en Hugo en leer het alle kinderen van de school aan... Vergeet natuurlijk de danspasjes niet !
Opdracht 3 : Stuur 500 vriendelijke e-mails naar iedereen die je kent !
Opdracht 4 : Verzin een originele, lieve manier om mevrouw Valck en de andere juffen en meesters elke morgen te begroeten, de zogenaamde "ochtendgroet"


Enkele sfeerbeelden van de voorbereidingen :








3 opmerkingen:

Anoniem zei

yo hoe gaat het daar in het lager met mij int middelbaar alles goe maar zijn er veel nieuwe leerlingen ?? ik wil liever anomien blijve dus ja :p

Anoniem zei

Hee anoniem,

Fijn dat je even langskomt ! Met ons gaat ook alles prima.
Er zijn dit jaar heel wat nieuwe leerlingen in het vijfde en zesde leerjaar !

Groetjes

Anoniem zei

hey juf eva en juf nadine het is hier met joyce. het middelbaar is echt wel tof en veel nieuwe mensen en er is geen ruzie meer zoals vroeger maar siham missen we allemaal jullie hebben het prescies al naar jullie zin gehadt
ik heb al veel goeie punten en m'n rapport was ook goed ik moet alleen op wiskunde me beter inzette ale een fijn weekend en dikke kus joyce