dinsdag, mei 15, 2007

Sportmarkt 2007

Vandaag gingen we met de leerlingen van de derde graad naar de Sportmarkt. De Grote Markt was opnieuw omgebouwd tot een groot sportterrein.We begonnen met een stevige opwarming en dan konden we zelf kiezen wat we graag wilden uitproberen. Trampolinespringen...

Streetdance..
Of misschien wel schermen !!

Deze meisjes konden zelf ondervinden dat Spinning niet zo gemakkelijk is.
Enkele leerlingen probeerden het muurklimmen uit...







Step aerobics
Basketbal
Mohamed liet zijn talenten zien !
Enkele meisjes van het zesde leerjaar leerden golfen.


Het was weer heel leuk. Er waren vorig jaar wel sporten die er dit jaar niet waren. Ik vond het heel tof. Valerie 5/6
Alle spelletjes waren echt leuk. Vooral het straatvoetbal en het muurklimmen waren plezant. Hassaim 5/6
De sportmarkt was superleuk. Fietsen, lopen, ... spijtig dat dit maar 1 keer per jaar doorgaat. Sammy 5/6
Het was supertof. Alles was heel goed. Esra 5/6
Ik vond het heel leuk. Vooral het muurklimmen en de trampolines vond ik leuk.
Ik vond het muurklimmen tof ! Nathan 5/6
Ik vond het dansen het leukst. Asma 5/6
We hebben eerst Aerobics gedaan. Daarna konden we beginnen met de sporten. Het was heel leuk. Sofian 5/6
ik vond het voetbal het leukst; Er waren veel leuke meisjes. Onur 5/6
Ik heb heel veel gedaan. Het was tof. Sofie 5/6
Ik heb met Sofie en Sofian baseball gedaan. We hebben ook gelopen. Het was fijn. Glenn 5/6
Ik vond het fietsen heel leuk. Ik heb ook baseball gespeeld. Jordy 5/6
Er waren heel veel leuke sporten. Je kon lang rondkijken en we hebben veel gezweet !! Matthias 5/6

31 opmerkingen:

Hylke zei

Toffe foto's ! Jullie hebben duidelijk een fijne namiddag beleefd ! En hoe zit het nu met de (stramme) spieren ?!?

Anoniem zei

het was heel leuk op de sportdag
we hebben gedanst en geturnt we hebben veel bekende mensen gezien

Anoniem zei

sportdag was sssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper leuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk van sven

Anoniem zei

het was wel leuk wand jah in het begin bij de opwarming kon je eve late gaan met de luide muziek en daarnaa kon je doen wat je wilt en op de sportdag kon je ook een paar andere vrienden tegen die je al effe nie meer hebd gezien van een andere school!!!


Groetjes sz

Anoniem zei

rolschaatsen was leuk! sven

Anoniem zei

het was heel leuk op de srortmarkt.

Anoniem zei

het was heel fijn.

Anoniem zei

op de sportmarkt was het super leuk.

laura

Anoniem zei

het was tof op de sportdag!!!! albert

Anoniem zei

het was heel leuk op de sportdag

Anoniem zei

het was kij cool echt waar super cool.

Anoniem zei

op de opendeur was het heel leuk

Anoniem zei

Ik von het muurklimmen super leuk

Anoniem zei

Ik von het muurklimmen super leuk

Anoniem zei

ik ben elois en ik vond het zeer leuk om met sportdag mee te doen

Anoniem zei

ik was er die dag ook bij het was er kei tof alleen het fietsen was zwaar

charlotte

Anoniem zei

het was daar kei tof en ik heb daar veel bekende gezien van het speelplein en dat was echt super

Anoniem zei

de sportdag was leuk

Anoniem zei

Het was super tof.

Anoniem zei

ik vondt de sportdag superof!
ge kon daar van alles doen

Anoniem zei

het was super tof liselotte

Anoniem zei

het was daar heel leuk ik heb mijn nichten daar gezien en mijn vriend van een andere school

Anoniem zei

Ik vond schermen het leukst. Ruben !

Anoniem zei

het schermen was tof vincent

Anoniem zei

Het was super tof.

Anoniem zei

De sportmark was echt zeer leuk veel speletjes en ook een paar bekende mensen die je kan zien van de andere school het was warm de opwarming was ok heel leuk en ook grappig!!!

Anoniem zei

Het was super leuk om eens te sporten. Ik heb er ook veel vrienden gezien. En ook Lorenzo die bij mij vroeger in de klas zat. Het softbal was ook leuk!
$ammy

Anoniem zei

het ziet er zeer leuk uit speitig dat ik nie kon komen

Anoniem zei

het was heel leuk en plezant

Anoniem zei

toffe site echt de max!!!:d

Anoniem zei

ik ben blij dat we daar naartoe zijn geweest