vrijdag, april 27, 2007

Sportklassen in Willebroek !

De voorbije week zaten we met een grote groep leerlingen in Bloso Hazewinkel in Willebroek. Het prachtige weer zorgde voor heel veel fun. Juf Nadine en juf Eva werden tijdens een watergevecht grondig onder handen genomen. Dit was zeer verfrissend !

De leerlingen genoten van een zeiltochtje. Soms was het gebrek aan wind een beetje een spelbreker maar toch was het bijzonder fijn in het bootje !

De leerlingen zorgen volgende week voor een uitgebreid verslag.

p.s. Er werden zo´n 200 foto´s genomen en die zijn binnenkort allemaal verkrijgbaar op een cd-rom.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Bedankt voor de leuke sportklassen juf !

Anoniem zei

we hebben spijtig genoeg niet kunnen zeilen omdat er geen wind was

Anoniem zei

er was geen wind dus de speedboot trok ons voort

Anoniem zei

Het was suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper tof.

Anoniem zei

ik was niet mee maar het leek me wel tof.

Anoniem zei

ik vond het ook heel leuk zeker op de speetboot da was het leukste in de fuif ook spijtig moesten we zo vroeg vertrekken naar huis ik wou wel nog kajakken of zeillen

Anoniem zei

ik vond het ook heel leuk zeker op de speetboot da was het leukste in de fuif ook spijtig moesten we zo vroeg vertrekken naar huis ik wou wel nog kajakken of zeillen

van jordy ui 5/6