vrijdag, maart 02, 2007

Het vijfde leerjaar treedt in de voetsporen van Giacometti

Michaël maakte een poppetje op één been. Dat was niet zo gemakkelijk.













Ruben voorziet zijn mannetje van armen.


















Iris was zeer tevreden over het resultaat.


Albert was zeer geconcentreerd aan het werk.



In onze klas zijn we steeds bereid om anderen te helpen. Selina en Jelke hielpen elkaar een handje. Dit ging heel vlot.





Nadat we de ijzerdraad in een leuke vorm hadden geplooid, konden we deze bekleden met toiletpapier en behangerslijm.




Iedereen deed zijn uiterste best.






















Dit zijn onze voorlopige resultaten... We zijn nog niet klaar maar geef toe... Ze mogen al gezien geworden, nietwaar???
































6 opmerkingen:

Anoniem zei

Zeer mooi gewerkt. Prachtig resultaat!
Dikke pluim voor juf Nadine.
Ik ben al benieuwd naar het volgende dat ze zal meebrengen van haar cursus.
Misschien kunnen de leerlingen ook dan nogmaals hun artistieke talenten bovenhalen.

Anoniem zei

eejj
het was leuk de poppetjes maken met ijzerdraad. We hebben elkaar geholpen. En dan toiletpapier
er rond gedaan.

Anoniem zei

het was heel cool want je kon het zo gek of zot maken en ze zijn nu al heel mooi.

gr:Iris

Anoniem zei

ik vond het heel leuk en ik vond het poppetje wel mooi

Anoniem zei

awel albert ik vind dat je een
raar gezicht kan trekken

Anoniem zei

de mannetjes zijn tof en cool maar ze vallen wel om en da van vincent heeft hangbillen en die van mij heeft poeze oren