woensdag, oktober 25, 2006

Een bezoek aan de Turkse moskee op 20 oktober 2006


Ik vind het leuk om iets te leren over de moskee. Sammy



We hebben heel veel uitleg gekregen over de moskee. Onur



De Imam roept op tot het gebed.


Enkele korte reacties :


Ik vond het een heel leuke avond. De soep was wel heel pikant. Sofian

Ik vond de moskee heel mooi. Het eten was lekker. We hebben een soort rijst gegeten. Jordy

We hebben in de moskee gegeten. Het eten was een beetje vreemd. We moesten citroen in de soep doen. Zo werd die minder pikant. Iris

Ik vond het eten een beetje raar. Er waren gevulde paprika´s. Het brood en het dessert waren echt lekker. Laura

De gebedsruimte was heel mooi. Het eten was een beetje raar. Liselotte

De mensen waren heel lief en beleefd tegen ons. Het was een heel leuke avond. Cleo

Het was een toffe avond. In de gebedsruimte lag een heel mooi tapijt. Het dessert en het brood waren verrukkelijk. Charlotte

Het was een supertoffe avond. Rexhina

Ik vond het heel leuk maar de toiletten waren wel een beetje vreemd. Sophie H

Ik vond de soep niet zo lekker. Nele

Het was een heel leuke avond maar het eten was een beetje vreemd. Oumaïma

Het was prachtig in de moskee. Chelcy

Het eten zag er niet lekker uit maar het was echt wel heerlijk. Andreas.

Het was supertof ! Tori

Ik vond het heel fijn maar ik lustte het eten niet echt. Siebe

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel interessant!!
Groetjes Betty

Anoniem zei

Keitof om op deze manier nieuwtjes uit jullie klassen te vernemen.

Houden zo !

M Valck

Anoniem zei

ik vind deze site leuk en soms grappig als je die foto's ziet

Anoniem zei

Het was heel interessant. We hebben daar zo precies rijst gegeten. Het was wel leuk. Groetjes GLenn

Anoniem zei

ik vond het ook leuk eens niet thuis zijn maar met mijn vrienden sammy